Hei!! Mikä tän kaiken tarkotis oikein on?? Saada minut itkemään ja masentumaan?? Miksi juuri minä rakastun vääriin poikiin... miksi juuri minä valitsen väärät "ystävät"... minulla on miljoona kysymystä mielessä joihin kukaan ei osaa vastata. Ihmiset ovat päättäneet että minä olen silmätikkuna. Luulin jo että pääsisin tästä maanpäällisestä helvetistä pois mutta turhaan..  Ei tää lopu koskaan ja se on turhauttavaa!! Minä olen kokenut perheväkivaltaa jo ihan pienestä asti. Ja nyt olen masentunut... Sen seurauksena käyn koulupsykologilla puhumassa melkein viikottain, mutta hän ei pysty antamaan viikottaisia käyntejä joten hän ehdotti että hakisin aikaa koululääkärille ja sieltä nuorten psykopolille. Kun isäpuoleni kuuli tästä, niin hän rupesi haukkumaan... olen hänen mielestä hullu. Ja normaalisti äitikään ei meinannut asiasta mitään. Äiti salii sen että minua haukutaan ja kiusataan kokoajan ei hän välitä siitä mitään.. Olen henkisesti niin paskana että en jaksa kertakaikkiaan enään mitään. En yhtään mitään!! Mutta ei kukaan tajua sitä. Kaikki ovat vain että kyllä se siitä ajan myötä helpottaa. Mutta eivät tajua että ei se helpota. Nyt on joulukin jo pian ja minä olen masentunut enkä osaa nauttia joulusta. Yritän näyttää että mieleni olisi joulun punainen mutta se on vain luolan mustaa... Olen henkisesti niin paskana että olen miettinyt itsaria jo kauan ja olen myös yrittänyt sitä viiltämällä ranteet auki mutta ei se ole onnistunut.... En vain keksi enää keinoja millä kannatella itseäni. Olen yrittänyt olaa vahva jo 6 ja ½ vuotta... Mutta enää en vain jaksa... Tekisin mitä vain että joku nyt tulisi ja vetäisi kuulan kallooni itse kun en pysty moista tekemään vaikka haluaisin.  Tämä saattaa kuulostaa aivan psykopaatin puheilta, mutta eivät nämä ole. Olen vakavasti masentunut ja ihmiset ihmettelevät että miksi en naura kun he haukkuvat minua. Mutta nyt tiedoksi teillekkin että en  hae tällä minkään laista  huomiota tai en yritä matkia ketään, kerron vain tässä asiaa. En ole maailmassa ainut koulukiusattu tai perheväkivaltaa koeknut ihminen. Minulle voi AINA tulla puhumaan. MUISTAKAA!!!!    ette ole koskaan yksin..  Tellä on aina joku jolle puhua. Älkää hautoko mitään vaivaavia adioita sisälläne, koska siitä seuraa vain iso "tulppa" ja sitten kun se räjähtää... saattaa olla jo liian myöhäistä puhua... En tiedä tajusitteko mitä tarkoitin?? En halua kuunnellä täällä sitten yhtä ainuttakaan paskaa puhujaa...  Sitä paskaa saa kuunnella tarpeeksi jo irlissäkin... Tulkaa haukkumaan sitten vasta kun itse olette niin vitun täydellisiä...  Kukaan ei ole koskaan täydellinen joten vittuuks haukutte muita?? Onko siinä jotain järkee et kiusaa??  EI!!  Jättäkää oikeesti viattomat rauhaan... En halua kuulla/ lukea enää yhtäkään koulusurma tapausta tai itsemurhatapausta koulukiusaamisen takia... Olkaa jooko niin vahvoja ettette tee mitään tyhmää. Vaikka tunutuu ettei kukaan välitä niin koko maailoma välittää siitä...!!   p.s.  Anteeksi kirjoitusvirheet...?? KIITOS !!heart