Hei!
 
Mun on pakko myöntää että en ymmärrä ihmisiä jotka ovat koulukiusaajia...  Saavatko he jotain nautintoia siitä että aiheuttavat muille pahaa oloa??  Olen itse nyt seitsemännellä luokalla ja olen ollut koulukiusattu jo ykkös luokasta asti. Tuntuu että olen kokenut koulukiusaamisen jokaisella tavalla...  Minua on potkittu lyöty tönitty ja tehty kaikkea mahdollista ja mahdotontakin...  Fyysinen kiusaaminen loppui jo kolmos luokalla, mutta haukkuminen on jatkunut seiskaan asti ja toivon että se nyt loppuisi kun uskalsin kertoa opettajalle. Minun mielipiteeni on että:Jos olet koulukiusattu niin olet sankari jos uskallat puhua jollekkin aikuiselle...   Voin ihan kokemuksesta sanoa että jollekkin aikuiselle on aika vaike tuostakin aiheesta puhua, jotkut pelkäävät että ruvetaan kiusaamaan enemmän, jotkut pelkäävät että se ei lopu. Ja eikö koulukiusaajat mieti että he perjaatteessa tapavat muita ihmisiä kiusaamalla, koska kaikki eivät kestä sitä tuskaa mitä se aiheuttaa...