Jes! Viikonloppu oltiin mammalla... Luulin pääseväni edes hetkeksi pois näistä ahdistuksista, mutta ei. Rupesi ahdistamaan niin paljon että oli pakko päästä pois, mutta minne?? Noh... Lähdin ulos lenkille oli vaan pakko en pystynyt enään edes hengittämään... Jessika tulee hakkaamaan... lyön takaisin...  Jessika menee kertomaan äidille.. Noh huuto siitä tuli... Nyt Jessika otti vihkoni, pyysin sen nätisti takaisin, mutta eipä hän antanut sitä takaisin... Repäsin sen hänen kädestään, Jessika rupes nipistää ja nyt molemmissa käsisssä kamalat mustelmat näytin äidille... vittu mulle huudetaa siit pää punasena jos teen Jessikal vähäsenki jotnn.. Sit vittu se ei meinaa mitää jos jessika hakkaa mua... Juu... äitin mielest kaikki vika on mussa.. se kataa kaiken paskan mun syyks...  Sen mielest on oikein et mua oikeesti kiusataa... Ja hakataa tääl kotoo.. sit se valittaa mulle ku se ei jaksa vittu mil se voi oletrtaa et mä jaksaisin saatana..??  Anteeks kirosanat.. mut mä en vaa oikeesti enää jaksa..  https://www.youtube.com/watch?v=h5dM2aOxpeQ  Toi sois samalla ku kirjotin... Ja sellane mun kaveri rupes antaa vaa negatiivist palautetta...  mut oikeesti tää helpottaa ku saan kirjottaa ees tänne...  -.- 

                                                           angry